‪Google+‬‏

ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

ستاد مردمی حامیان سعیدجلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح می کنیم،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.شهید محمد علی جهان آرا....
حامیان دکتر سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
لطفا جهت حمایت از ما لینک وبلاگ ما را درسایت یا وبلاگ خود ثبت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

امروز داشتم به عمق سخنان رهبری فکر میکردم 

اون جمله حضرت آقا که فرمودند من دیپلمات نیستم من یک انقلابی هستم  به عنوان برترین جلمه ایشون در سال 91 از طرف کاربران سایت ایشون انتخاب شد ( اینجا)

جمله عجیبی هست 

این جمله ریشه در مبانی حضرت امام داره که حضرت آقا هم دقیقا در همون فضا حرکت می کنند. در ادامه هم ضمن پیروی از میراث واقعی حضرت امام فرمودند : (به همین علت صریح، صادقانه و قاطعانه حرف می‌زنم)

 امام هم همیشه رک و صریح حرفشون رو میزدند و متاسفانه بعضی از کسانی که در پایه های اعتقادی شون سستی دیده می شد، از حرف های امام  سر باز میزدند.

نمونه تاریخی آن هنگامی است که به امام گفتند ناو های آمریکا در حمایت از صدام وارد خلیج فارس شدند، امام بدون در نظر گرفتن عرف دیپلماتیک و از این جور حرف های دهن پر کن ، فرمودند:( من اگر بودم آنها را می زدم. ) 

بازی خنده دار زمانه این است که افرادی که منتسب به امام هستند در این دوران به جای حمایت از جانشین بی همتای و شایسته امام ،از همان سرپیچ کنندگان از دستورات امام حمایت می کنند و در این راه دست به چه کارها که نزدند و نمی زنند.

این جمله نشان از روح انقلابی امام بود. 

در تقسیم بندی فضای کلی سیاسی کشور می توان این طرز تفکر را  ، خط مقاومت و پایداری نامید.

در مقابل این خط، جریان سازش و تسلیم قرار داره . این جریان در زمان جنگ با پافشار بر صلح در نهایت امام را مجبور به پذیرش قطع نامه کردند که یکی از مهم ترین افراد این جبهه آقای "ه" است که به کار خود افتخار میکرد و هنوز هم می کند.

اما این خط (خط سازش) هنوز هم بی کار نیست . آدرس ها و سر نخ های اخرین تلاش آن را در اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری می بینیم که گفته : ( آمریکائی ها کدخدا هستند و با کدخدا بستن راحت تر است)

مازیار بیژنی بهترین جواب را به این اظهارات عجیب (یا بهتره بگیم سخیف) در کاریکاتوری تحت عنوان 

بستن با کدخدا  داد: 

 

و از این دست اظهارات بسیار است.

اظهاراتی نظیر حمله آمریکا نزدیک است یا خطر بیخ گوشمان است و ... 

اصولا این خط ضمن ضعیف جلوه دادن جریان انقلاب و بزرگ نشان دادن دشمنان سعی در ارعاب و ترساندن مردم در جهت میل به سازش هستند.

رونوشت از:روزانه نویسی های من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">