‪Google+‬‏

ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

ستاد مردمی حامیان سعیدجلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح می کنیم،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.شهید محمد علی جهان آرا....
حامیان دکتر سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
لطفا جهت حمایت از ما لینک وبلاگ ما را درسایت یا وبلاگ خود ثبت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

گروه سیاسی ـ دکتر حسن رحیمی (روشن): شنبه شب 25 خرداد 92 پس اعلام پیروزی دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عده زیادی در شهرهای مختلف به خیابان‌ها ریختند و به جشن و شادمانی پرداختند. حتی در برخی از شهرها ستادهای آقای رو حانی اقدام به توزیع دامن و پیراهن و شال بارنگ بنفش، بین مراجعان کردند.

به گزارش بولتن نیوز، همه این‌ها فی نفسه هیچ اشکالی ندارد و آنها حق دارند از پیروزی نامزدشان شاد باشد و پای کوبی هم بکنند. اما خودِ این جریان در 4سال پیش با شادی مردم پس از حضور 40ملیونی -که بعید است تکرار شود- و با رای 24ملیونی فرد منتخب چه برخوردی کردند؟ 4سال قبل نیز مردم به خیابان‌ها آمدند تا پیروزی کاندیدای خود را جشن بگیریند، اما همه جا آتش بود و دود و حتاکی، فحاشی و پرکردن لنز دوربینهای بی بی سی و سی ان ان. آن روز به ناحق، شادی رأی آوردن کاندیدای مردم را به زهر تبدیل کردند و آن حماسه عظیم را انکار کردند.

در عرصه رقابت هم رقیبان ناجوانمردانه نه تنها تبریک نگفتند بلکه دروغ آشکاری ساختند که منتخب ملت آن‌ها خس و خاشاک نامیده است. در حالیکه نوار آن هنوز هم موجود است او پیروزی را از آن 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات دانسته بود.

آن‌ها کشته سازی کردند مجالس ختم دروغین گرفتند. کسی که با مادرش قهر کرده بود و چند روزی در منزل نبود را دزدیده شده و کشته شده و مثله شده نامیدند! و هم چنین کسی که در خارج از ایران اقامت داشت را کشته شده اعلام کردند و ... اما امروز رقبا به منتخب ملت تبریک گفتند. طرفداران آن‌ها نیز در شادی آنها شریک شدند.

آن روز حماسه مردم تقلب نامیده شد، در حالیکه از نظر سازو کار هیچ تفاوتی با حماسه 24 خرداد نداشت تنها تفاوت این بود که برخی اشخاص و اطرافیان آن‌ها زیر سوال رفتند که بعدها هم معلوم شد غیر واقع نبوده است و اکنون نیز تحت تعقیب قضایی‌اند. اما امروز همه، با طرف پیروز همراه شده‌اند و نه تنها فرصت شادی کردن را از آن‌ها نمی‌گیرند؛ بلکه همدل و همراهند.

به راستی اگر اکنون نامزدهای بازنده اعلام کنند چون پیروز نشده‌اند پس تقلب شده است! و چون فرزند مشهدند مگر ممکن است پیروز نشده باشند! به آقایان چه حالی دست خواهد داد؟ اگر این‌ها نیز طرفدارانشان را به تجمع فرا بخوانند و هر روز آتش سوزی راه بیندازند؛ تهمت بزنند و دروغ بگویند؛ ساختمان‌های عمومی را در محاصره بگیرند و شهد پیروزی را بر کام افراد تلخ کنند... اما هیهات هیهات که باور مندان به نظام اسلامی چنین کاری کنند. امید اینکه آنان که آنروز آن ظلم ماندگار را کردند به خصوص نخبگان قوم که امروز این انتخابات را سالم‌ترین می‌خوانند -که به حق هم هست- در خلوت خود لختی به ظلمی که بر مردم و نظام کرده‌اند بیاندیشند به خون‌هایی که به ناخق ریخته شد. فکر کنند و از خدا طلب مغفرت کنند.

نظرات  (۱)

با سلام

http://jalal.rozblog.com/post/70

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">