‪Google+‬‏

ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

ستاد مردمی حامیان سعیدجلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح می کنیم،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.شهید محمد علی جهان آرا....
حامیان دکتر سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
لطفا جهت حمایت از ما لینک وبلاگ ما را درسایت یا وبلاگ خود ثبت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
رهبر انقلاب فرمودند با حجم کار دولت کنونی، کار برای دولت آینده سنگین خواهد بود

عضو ارشد جبهه پایداری گفت: این یک وظیفه ملی و دینی است که به دولت آینده کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کامران باقری لنکرانی ‌در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه یاسوج که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد در پاسخ به این سؤال که چرا خواسته آیت‌الله مصباح در زمینه ماندن تا آخر در عرصه انتخابات را اجابت نکردید، اظهار کرد: من همواره در ایام پیش از انتخابات گفته بودم که گفتمان انقلاب با یک نفر وارد عرصه خواهد شد و با آمدن دکتر جلیلی به وعده خود عمل کردم.

عضو جبهه پایداری با بیان تفاوت میان گفتمان انقلاب با سایر افرادی که به نام اصولگرایی وارد عرصه انتخابات شده بودند، تصریح کرد: در گفتمان انقلاب هیچ‌گاه نمی‌توانستیم با افرادی ائتلاف کنیم که معتقد بودند باید در اقتصاد از ترکیه و آرژانتینی الگو گرفت که اکنون وضعیت این کشورها تنها چند روز پس از انتخابات ما مشخص شده که چگونه است.

برخی زندگی شخصی مرا زیر ذره‌بین گذاشتند

باقری لنکرانی در این نشست به موضوع کناره‌گیری خود از رقابت‌های انتخاباتی که با حرف و حدیث‌هایی همراه بود اشاره کرد و گفت: برخی تلاش کردند که من تأیید صلاحیت نشوم و برای این‌ کار ذره‌بین برداشتند و زندگی شخصی من را که هیچ ربطی به انتخابات نداشت کند و کاو کردند.

این فعال سیاسی عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال که اگر از سوی دولت برای همکاری دعوت شوید و برای مثال وزارت بهداشت به شما پیشنهاد شود چه خواهید کرد، ابراز داشت: افرادی که در دولت حضور دارند باید با هم هماهنگ باشند ولی بی‌شک اگر روزی دولت به من نیاز داشته باشد وظیفه ملی و دینی داریم که دولت را یاری کنیم.

نقد منصفانه از بهترین راه‌های کمک به دولت آینده

وی یکی از بهترین راه‌های کمک به دولت آینده را نقد منصفانه دانست و گفت: سعی ما بر این است که علاوه بر حمایت اگر در جایی ضعفی هم وجود داشته بشد به صورت منصفانه‌ای نقاط ضعف دولت یازدهم را بیان کنیم.

لنکرانی در پاسخ به دانشجویی دیگر که معتقد بود روحانی در سخنان چندی پیش خود هم از نقش رهبری سخن گفت و در جایی دیگر از نقش برخی فتنه‌گران در انتخابات به نیکی یاد کرد، اظهار داشت: من چنین برداشتی را قبول ندارم چرا که سران فتنه مشخص است چه کسانی هستند و این‌هایی که شما نام بردید در آن دایره نمی‌گنجند.

لنکرانی وظیفه دولت آینده را به دلیل کارهایی که در دولت جدید شده سخت دانست و گفت: در دولت نهم روزی خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم که معظم‌له فرمودند دلم به حال دولت آینده می‌سوزد.

وی افزود: از این سخن رهبر معظم انقلاب تعجب کردیم و از ایشان پرسیدیم که دلیل این دل‌سوزی چیست که ایشان فرمودند با این حجم کاری که دولت انجام می‌دهد کار را برای خدمت دولت آینده سنگین ‌می‌کند.

وزیر اسبق بهداشت از کار روزانه تا بیش از 17 ساعت در این دولت گفت و افزود: بی‌شک دولت آینده نمی‌تواند برای مثال 13 ساعت کار کند و اکنون انتظارات از دولتمردان بالا رفته است.

انحرافیون حتی یک جزوه فلسفی ننوشته‌اند

لنکرانی که با اکراه از جریان انحرافی سخن گفت و به دانشجویانی که در این ارتباط سؤالاتی داشتند درخواست کرد تا گذشته‌ها را فراموش کنند ولی نهایتا مجبور به پاسخگویی در این زمینه شد و ابراز داشت: این‌ها بدون این‌که یک جزوه فلسفی نوشته باشند و یا در نزد فیلسوفی تلمذ کرده باشند بحث‌های پر طمطراق فلسفی راه انداخته بودند.

لنکرانی به مشکلاتی که این جریان دانسته و ندانسته برای کشور ایجاد کردند اشاره کرد و گفت: هنگامی که همه دنیا از لفظ بیداری اسلامی به کار برده شده توسط ما استفاده می‌کردند این جماعت موضوع مکتب ایرانی و سایر موضوعات خود ساخته را مطرح کردند که اثرات جبران‌ناپذیری را به همراه داشت.

وی مطالبه مردم در این انتخابات را آزادی سران فتنه ندانست و گفت: نظام با فتنه‌گران با رأفت اسلامی برخورد کرده که باید شکرگزار این رأفت باشند.

عضو جبهه پایداری از برخی بی‌انصافی‌ها در نقد دولت کنونی در انتخابات سخن گفت و افزود: به غیر از دکتر جلیلی و دکتر حداد عادل نقد منصفانه‌ای از عملکرد این دولت نشنیدیم.

لنکرانی به مواضع ایران در قبال سوریه هم اشاره‌ای در پاسخ به سؤال یک دانشجو کرد و گفت: امروز صهیونیست‌ها، غرب و آمریکا و اسلام آمریکایی متبلور در برخی کشورهای عربی در برابر یکی از محورهای مقاومت قرار گرفته و به دنبال انتقام‌گیری از شکست در جنگ‌های 8، 22 و 33 روزه هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">