‪Google+‬‏

ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

ستاد مردمی حامیان سعیدجلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح می کنیم،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.شهید محمد علی جهان آرا....
حامیان دکتر سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
لطفا جهت حمایت از ما لینک وبلاگ ما را درسایت یا وبلاگ خود ثبت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

کنایه مجدد مرعشی به جلیلی

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۴ ق.ظ
گروه سیاسی ـ حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، برادرزن هاشمی رفسنجانی و برادر عفت مرعشی، در حاشیه مراسم ختم "ملکه هاشمی شریف‌آباد" که عصر روز جمعه دهم خرداد امسال در مسجد الزهرا(س) برگزار شد، با انبوه سوالات خبرنگاران مواجه شد اما وی به جای پاسخ به سوالات خبرنگاران به تمسخر علیه جلیلی پرداخت.



به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، این وابسته خانواده هاشمی برای فرار از دست خبرنگاران و برای اینکه به سوالات آنها پاسخ ندهد، به تمسخر علیه سعید جلیلی روی آورد.

مرعشی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید موضع شخصی خودتان در انتخابات ریاست جمهوری چیست؟ گفت: من فکر می‌کنم از آقای جلیلی حمایت کنم.

وی سوال دیگر خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شما در انتخابات شرکت می‌کنید، گفت: اگر جلیلی در صحنه باشد می‌توان در انتخابات شرکت نکرد. البته اگر سعید جلیلی انصراف دهد، من برای شرکت در انتخابات دچار تردید می‌شوم.

این عضو کارگزاران که سابقه محکومیت کیفری هم در کارنامه خود دارد، در پاسخ به این سوال که آیا آقای جلیلی را گزینه اصلح می‌دانید، گفت: من چنین چیزی نگفتم؛ شما از من سوالی کردید و من پاسخ دادم و گفتم اگر جلیلی در صحنه باشد حیف است انسان در انتخابات شرکت کند.

اما روز یکشنبه سی ام تیر مراسم ختم پدر شهاب طباطبایی فعال اصلاح طلب در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد که مرعشی هم حضور یافت.

وی در ادامه هتاکی های خود علیه جلیلی در جمع خبرنگاران کنایه ایی به جلیلی زد و در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا این خبر صحت دارد که اصلاح طلبان از آقای روحانی سه وزارتخانه طلب کرده اند، گفت: بقیه اش را به چه کسی بدهند؟ به اصولگرایان طرفدار آقای جلیلی بدهند؟

نظرات  (۲)

اخه ادم چه قدر بی ادب ؟؟؟؟؟؟؟؟
یا علی
پاسخ:
بی ادب تر از این آقا هم هست
مثال بارزش آقای علی مطهری
میخوامت حاج حسین مرعشی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">