‪Google+‬‏

ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

ستاد مردمی حامیان سعیدجلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح می کنیم،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.شهید محمد علی جهان آرا....
حامیان دکتر سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
لطفا جهت حمایت از ما لینک وبلاگ ما را درسایت یا وبلاگ خود ثبت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سی و سومین همایش افق رسانه با قدردانی از نقش بارز صدا و سیما در معرفت بخشی دینی و سیاسی و حفظ روحیه انقلابی با بیان تحلیلی درباره جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه گفت: این جایگاه عظیم و عمیق دینی ـ سیاسی، با کمترین هزینه و در چارچوب منافع ملی به دست آمده است.

سرلشکر سلیمانی

سلیمانی، فلسطین ، لبنان و عراق را سه محور اساسی تحولات ۱۵ سال اخیر دانست و افزود: دستاوردهای بی بدیل جمهوری اسلامی و موقعیت تعیین کننده ایران در هر سه محور ، واقعیتی است که دشمنان نیز به آن اذعان می کنند.

وی گفت: تحقق دموکراسی و مردمسالاری در هر نقطه از جهان اسلام ، به نفع جمهوری اسلامی و به ضرر غرب خواهد بود.

سردار سلیمانی افزود: دو پیروزی مستقیم حزب الله لبنان در مجبور کردن نیروهای آمریکایی، خروج از لبنان در سال ۲۰۰۰ و پیروزی خیره کننده در جنگ ۳۳ روزه با ارتش رژیم صهیونیستی ، نشان دهند اقتدار حزب الله لبنان یعنی مولود مبارک انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در دو جنگ ۲۲ روزه و ۸ روزه نیز مجاهدان فلسطینی و مردم فداکار غزه با الگو پذیری از حزب الله لبنان و به برکت کمکهای تعیین کننده ایران ، اسراییل را مجبور به پذیرش شکست کردند که این واقعیت نیز نشاندهنده جایگاه رفیع جمهوری اسلامی در منطقه است.

فرمانده نیروی قدس سپاه، شدت یافتن توطئه های جبهه استکبار و ارتجاع منطقه بر ضد انقلاب اسلامی را پیامد جایگاه بی بدیل و موقعیت رو به گسترش جمهوری اسلامی خواند و گفت: روشهایی همچون ایجاد درگیریهای طایفه ای، قومی، فرسایش جبهه مقاومت در لبنان، تشدید فتنه رویارویی شیعه و سنی ، نفوذ و هدایت گروههای تندرو تکفیری بر ضد انقلاب اسلامی، یک هدف واحد یعنی تضعیف جایگاه ایران در منطقه را دنبال می کند.

سرلشکر سلیمانی که در جمع مدیران و کارکنان رسانه ملی سخن می گفت افزود: سوء استفاده از حساسیتهای مذهبی در جهان اسلام‌، تشدید شیعه هراسی ، وحدت پنهانی لابی صهیونیستی و ارتجاع، تشکیل جبهه واحد رسانه ای در منطقه و غرب، پول پاشی وسیع ارتجاع، بکارگیری و هم پوشانی همه مؤلفه های «سیاسی ، اقتصادی و امنیتی» از نکات بارز سازماندهی جبهه استکبار و ارتجاع در رویارویی با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است.

وی نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب را پشتوانه اساسی و نرم افزار حقیقی ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه دانست و گفت: باید منطق محکم جمهوری اسلامی را برای افکار عمومی بدرستی تبیین کرد.

سردار سلیمانی افزود: مشکل واقعی سوریه از نظر غرب و صهیونیسم و ارتجاع، حاکمیت اقلیت علوی یا نبود دموکراسی نیست بلکه واقعیت این است که غرب و ارتجاع می دانند که موقعیت مقتدرانه مقاومت در منطقه، بدون تردید مدیون دولت سوریه است.

فرمانده نیروی قدس سپاه حمایت از مقاومت را تأمین کننده حقیقی منافع ملی ایران دانست و با اشاره به شکافهای موجود در جبهه داخلی و خارجی ضد سوری و انزجار مردم سوریه از گروههای تکفیری گفت: پیروزیهای مستمر ارتش سوریه در یک سال اخیر، باعث هجمه همه جانبه اخیر به سوریه شده است.

سردار سلیمانی جبهه مقاومت از جمله حزب الله لبنان را از عوامل اصلی تأمین منافع ملی ایرانیان در حال و آینده دانست و گفت: انرژی “ضد امریکایی، ضد صهیونیستی و ضد ارتجاعی” ملتهای منطقه در حال رها شدن است و این واقعیت ، اقتدار و جایگاه روز افزون ایران را نوید می دهد.

۹۲/۰۶/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
حامیان دکتر سعید جلیلی

سرلشکر قاسم سلیمانی

نظرات  (۱)

جالب بود ممنون 

اپم 
ممنون می شم یه سری بزنید و یه نظری هم بندازید .... ماخ 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">