‪Google+‬‏

ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

ستاد مردمی حامیان سعیدجلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح می کنیم،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.شهید محمد علی جهان آرا....
حامیان دکتر سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
لطفا جهت حمایت از ما لینک وبلاگ ما را درسایت یا وبلاگ خود ثبت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۵۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

بنده به عنوان یکی از حامیان یکی از کاندیداها، بعد از پایان انتخابات و با توجه به نتایج آرا و مسائل مشروحه ی ذیل، صد در صد مطمئن گشته ام در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 تقلب صورت گرفته است، ضمنا اطمینان دارم تمام هم میهنان عزیز نیز با خواندن مطالب ذیل بر این مدعا صحه می گذارند، و اما دلایل و شواهد مستدل بنده :

1- کنار کشیدن جناب عارف به نفع آقای روحانی به زور

2- حمایت آقایان هاشمی و خاتمی از آقای روحانی و درخواست از اصلاح طلبان برای رای دادن

3- استفاده ی آقای روحانی از اختلاف میان اصول گراها

4- به اجماع نرسیدن اصول گراها که منجر به شکشته شدن آرایشان شد

5- هشدار ندادن جناب روحانی با این همه تجربه، به اصول گراها مبنی بر اینکه در صورت عدم اجماع بازنده خواهند شد

6- لفاظی در مناظره ها و شعار دادن جناب روحانی

7- استفاده از رنگ بنفش به عنوان رنگ انتخاباتی و پخش گل رز بین ملت

8- سالها رفاقت با آقای هاشمی و نزدیک بودن بیش از حد به ایشان

9- مهندسی نتایج آراء، بصورتی که از همان ابتدای اعلام نتایج آراء، نسبت درصدها ثابت بود

و از همه ضایع تر..

10- اول شدن آقای روحانی در مشهد، زادگاه آقایان قالیباف و جلیلی ( مگه میشه مشهدی ها هم شهری شونو بذارن به روحانی رای بدن؟)

و ده ها مورد دیگر که حجت را بر من تمام نمود که در این انتخابات تقلب رخ داده و کسی هم نیست که پاسخ گوی ما باشه، بنده خواهش می کنم از شورای نگهبان که انتخابات مذکور را ملغی اعلام نموده و ضمن عذرخواهی از بنده ، کاندیدای مورد نظر را نیز بدون هیچ گونه چون و چرایی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران معرفی کرده تا بدین وسیله آزاد بودن و دموکراتی بودن انتخابات ایران نیز بر تمام دنیا ثابت گردد.
حامیان دکتر سعید جلیلی
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر
صابرنیوز: امروز سالگرد در گذشت دکتر شریعتی است، مردی که به عنوان یکی از سخنرانان قهار دوران طاغوت از وی نام برده می شود و دختران و پسران انقلابی در آن زمان پای ثابت سخنرانی های وی بوده اند، شریعتی در آن روزها بیانی آتشین شیوا داشت که این بیان آتشین و شیوا با طبق شاعرانه وی ممزوج شده بود که باعث جذب جوانان آن دوره شده بود، اما در آن دوران اعمال و رفتار و تفکرات وی از سوی اندیشمندان اصیل اسلامی مورد نقد اساسی قرار گرفته بود و تفکرات وی را دارای مشکلات ریشه ای در زمینه اسلامی می دانستند.
علی شریعتی
حامیان دکتر سعید جلیلی
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

محمد مهدی شیخ صراف

ریاست جمهوری 92 هم گذشت تا باز هم فصل جدید سیاسی ایران با غافلگیری نسبی رقم بخورد. 2 کاندیدا در میانه راه عرصه را به دیگران سپردند و با انتخاب رئیس جمهور، اکنون 5 کاندیدای دیگر  به دنبال سرنوشت آینده خود خواهند رفت؛ اما این سرنوشت برای جوان ترین نامزد انتخابات این دوره قدری با دیگران متفاوت است.

از سعید جلیلی سخن می گوییم. از مردی که تمام مدت انتخابات و از همه تریبونها درباره "آزاد شدن ظرفیت ها" گفت، تا آنجا که لفظ "ظرفیت" به کلام بقیه کاندیداها نیز راه یافت و البته برخی تعابیر طنز هم نیز از آن استخراج کردند. اما به واقع خود "آقا سعید" عالی ترین ظرفیتی بود که بلاخره از میزهای بررسی و مذاکره، اتاقهای فکر، جلسات تصمیم گیرهای کلان و کلاسهای درس دانشگاهی اش برای امت حزب الله و به ویژه بچه حزب اللهی های جامعه که تشنه شنیدن حرفهای او بودند، آزاد شد.

اکنون، پس از 24 خرداد 92 دیگر کسی از شخصیتی به اسم سعید جلیلی تنها مذاکرات هسته ای را به یاد نمی آورد؛ بلکه او را با اندیشه های آرمانی و تلاش برای ارائه الگوی عملیاتی از گفتمان اصیل اسلام انقلابی می شناسند. اکنون این تصویر ذهنی عمومی از یقه دیپلمات، کلام با تأنی، لبخندهای نرم و راه رفتن در کنار کاترین اشتون گذر کرده و به مردی با موهای جوگندمی رسیده که با چفیه ای برگردن و پیراهن خوش دوخت دو جیب که روی شلوار  قرار گرفته به ابراز احساسات جمعیت مشتاق پاسخ می دهد و برای آنها آرمانهایشان را فریاد می زند. حالا دیگر همه می دانند که دیپلمات باوقار عرصه های حساس،  یک بچه بسیجی خاکی است که (هرچند همیشه خودش از اشاره به آن پرهیز می کند اما) هر گام راه رفتنش با پای مصنوعی، افتخار سالهای جنگ و دفاع را زنده می کند.

واقعا اگر چنین کسی در این انتخابات رئیس جمهور می شد، به واسطه سنگینی مسئولیت و کار فراوان، آنقدر دست نیافتنی می ماند که شخصیتش پیش از آنکه به درستی شناخته شود، در پس فضای غبار آلود سیاسی و اقتصادی محو می شد. مطئنا او آنچنان آماج توهین های ناجوانمردانه و حمله های تبلیغاتی رسانه های دشمن قرار می گرفت که شاید هیچ وقت فرصت شناخت صحیح از او دست نمی داد. حتی ممکن بود در کشاکش مسئولیت دچار تغییراتی شود که لایه های شخصیتی او را در پس حوادث مخفی کند. درست مثل سرنوشتی که رئیس جمهوری مردمی چون محمود احمدی نژاد به آن دچار شد.

این روزها "آقا سعید" بچه بسیجی ها هرچند مرام قبلی حفظ کرده اما در جریان انتخابات به تجربه های گسترده ای دست یافت که می تواند بیش از پیش از آن استفاده کند. مطمئنا او بیش از پیش به میان جوانان فعال عرصه‎های فرهنگی و اجتماعی می آید و مهمترین سرمایه او کادرسازی و گسترش ارتباط با بدنه فعال اجتماعی خواهد بود که در کمترین حالت حائز 4 میلیون رای ارزشمند است. بر خلاف دکتر معین سال 84 که با چهار میلیون رای، تاریخ مصرف سیاسی و اجتماعی اش برای جریان اصلاحات تمام شد و به عرصه دانشگاهی بازگشت، دکتر جلیلی راه روشن و پرامیدی را پیش رو دارد. راهی که هرچند طولانی است اما آغاز تحقق شعار اصلی او یعنی آزاد سازی ظرفیت هاست. از همین روست که می گوییم حیف بود "آقا سعید" رئیس جمهور شود.
حامیان دکتر سعید جلیلی
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

گروه سیاسی ـ دکتر حسن رحیمی (روشن): شنبه شب 25 خرداد 92 پس اعلام پیروزی دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عده زیادی در شهرهای مختلف به خیابان‌ها ریختند و به جشن و شادمانی پرداختند. حتی در برخی از شهرها ستادهای آقای رو حانی اقدام به توزیع دامن و پیراهن و شال بارنگ بنفش، بین مراجعان کردند.

به گزارش بولتن نیوز، همه این‌ها فی نفسه هیچ اشکالی ندارد و آنها حق دارند از پیروزی نامزدشان شاد باشد و پای کوبی هم بکنند. اما خودِ این جریان در 4سال پیش با شادی مردم پس از حضور 40ملیونی -که بعید است تکرار شود- و با رای 24ملیونی فرد منتخب چه برخوردی کردند؟ 4سال قبل نیز مردم به خیابان‌ها آمدند تا پیروزی کاندیدای خود را جشن بگیریند، اما همه جا آتش بود و دود و حتاکی، فحاشی و پرکردن لنز دوربینهای بی بی سی و سی ان ان. آن روز به ناحق، شادی رأی آوردن کاندیدای مردم را به زهر تبدیل کردند و آن حماسه عظیم را انکار کردند.

در عرصه رقابت هم رقیبان ناجوانمردانه نه تنها تبریک نگفتند بلکه دروغ آشکاری ساختند که منتخب ملت آن‌ها خس و خاشاک نامیده است. در حالیکه نوار آن هنوز هم موجود است او پیروزی را از آن 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات دانسته بود.

آن‌ها کشته سازی کردند مجالس ختم دروغین گرفتند. کسی که با مادرش قهر کرده بود و چند روزی در منزل نبود را دزدیده شده و کشته شده و مثله شده نامیدند! و هم چنین کسی که در خارج از ایران اقامت داشت را کشته شده اعلام کردند و ... اما امروز رقبا به منتخب ملت تبریک گفتند. طرفداران آن‌ها نیز در شادی آنها شریک شدند.

آن روز حماسه مردم تقلب نامیده شد، در حالیکه از نظر سازو کار هیچ تفاوتی با حماسه 24 خرداد نداشت تنها تفاوت این بود که برخی اشخاص و اطرافیان آن‌ها زیر سوال رفتند که بعدها هم معلوم شد غیر واقع نبوده است و اکنون نیز تحت تعقیب قضایی‌اند. اما امروز همه، با طرف پیروز همراه شده‌اند و نه تنها فرصت شادی کردن را از آن‌ها نمی‌گیرند؛ بلکه همدل و همراهند.

به راستی اگر اکنون نامزدهای بازنده اعلام کنند چون پیروز نشده‌اند پس تقلب شده است! و چون فرزند مشهدند مگر ممکن است پیروز نشده باشند! به آقایان چه حالی دست خواهد داد؟ اگر این‌ها نیز طرفدارانشان را به تجمع فرا بخوانند و هر روز آتش سوزی راه بیندازند؛ تهمت بزنند و دروغ بگویند؛ ساختمان‌های عمومی را در محاصره بگیرند و شهد پیروزی را بر کام افراد تلخ کنند... اما هیهات هیهات که باور مندان به نظام اسلامی چنین کاری کنند. امید اینکه آنان که آنروز آن ظلم ماندگار را کردند به خصوص نخبگان قوم که امروز این انتخابات را سالم‌ترین می‌خوانند -که به حق هم هست- در خلوت خود لختی به ظلمی که بر مردم و نظام کرده‌اند بیاندیشند به خون‌هایی که به ناخق ریخته شد. فکر کنند و از خدا طلب مغفرت کنند.
حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱ نظر

گروه فرهنگی ـ سیدمجتبی نعیمی: وقتی اولین بار با دوستان نشستیم تا ببینیم برای تبلیغ دکتر جلیلی چه می‌توانیم انجام دهیم٬ بعضی دوستان پر از شک و تردید بودند. نه من‌باب صلاحیت ایشان٬ بلکه در خصوص رأی‌آوری‌شان. اینکه: «جلیلی هیچ هیجانی در مردم ایجاد نمی‌کند٬ جلیلی خیلی آکادمیک حرف می‌زند٬ جلیلی خیلی خودش هست٬ خیلی حزب‌اللهی‌ست٬... این‌طوری او رأی نمی‌آورد و امثالهم.»

هرچند ما سعی می‌کردیم به دوستان انگیزه دهیم و با موضوعاتی مثل «تلاش برای اصلح»٬ آنها را متقاعد کنیم٬ اما ته دل خودمان آگاه بودیم که جنس دکتر جلیلی٬ جنس این انتخابات نیست. او زیادی خالی از خرده شیشه است. زیادی خالص است. زیادی بی شیله پیله است.

به گزارش بولتن نیوز، همان‌طور که از اولش به ما گفتند: «دکتر جلیلی٬ دغدغه‌ی رأی‌آوری ندارد.» و این یعنی٬ گربه را دم حجله کشتن. و این یعنی٬ نه خبری از قول‌های صد روزه و شش ماهه و دو ساله است٬ و نه خبری از رنگ و لعاب. حتی خبری از کلید و دستگیره هم نیست. چون قرار نیست به هر شکلی شده رأی بیاوریم.
قرار نیست کل تاریخچه‌ی جمهوری اسلامی را الک کنیم و بر ویرانه‌اش ایستاده٬ خود را تنها منجی مملکت معرفی کنیم. قرار نیست دولت نهم و دهم را بدترین دولت تاریخ ایران از زمان مادها تا امروز بیان کرده و دولت خود را سازنده‌ی مدینه‌ی فاضله نشان دهیم.
حالا این‌ها به کنار٬ از ما پرسیدند و ما هم از ستاد مرکزی پرسیدیم: «دکتر جلیلی٬ شعارش چیست؟» یعنی هسته‌ی اصلی وعده و وعیدهاش کدام است؟ تا مدت‌ها٬ نه ما جوابی به دیگران می‌دادیم و نه دیگران به ما. تا اینکه کم‌کم دست‌مان آمد «آزادسازی ظرفیت‌ها» را می‌توان به عنوان شعار اصلی دکتر جلیلی مطرح کرد. اما این شعارسازی کجا و شعارسازی دیگران کجا.
خوب٬ آقا سعید! خودت و ما خوب می‌دانستیم که «رأی پاک» هزینه دارد. هزینه‌ای که تا به حال٬ در برخی از انتخابات‌های دیگر هم پراخت کرده‌ایم. و آن هزینه چیزی نیست جز «رأی‌نیاوردن». اما به درک که رأی نیاوردی. آقا سعید٬ پرچمت بالا که در طول تبلیغات٬ هیچ‌کدام از کاندیداها را تخریب نکردی٬ هرچند نقد‌های نصفه و نیمه‌ات را هم تحمل نکردند و بی‌عرضگی‌های داخلی را به پای مقاومت تو و تحریم‌ها ریختند تا شاید رأی مردم درگیر معاش را جمع کنند. آنجا که در مقام نقد دیگر نامزدها برآمدی، در حقیقت دفاع از خود نبود، دفاع از مظلومیت و حقانیت انقلاب اسلامی بود.
آقا سعید٬ پرچمت بالا که حتی یک رأی تو نه از سر تخریب جمهوری اسلامی و زیرپا گذاشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی به دست آمد و نه از سر عوام‌فریبی و قول‌های چرب و چیل. حتی کسی از سر «شاید درست شود» هم به تو رأی نداد. چون در وعده دادن٬ کاملا محتاط عمل کردی و بیشتر از احتیاط٬ واقع‌بینانه حرف زدی.
تو نشان دادی که می توان هم در مناظره های انتخاباتی شرکت کرد و هم «اخلاق«را زیر پا نگذاشت. تو نشان دادی می شود «اخلاق» را به قربانگاه «سیاست» نبرد و آن را ذبح کرد. تو نشان دادی هم می توان از عملکرد دولت ها انتقاد کرد و هم در عین حال، موجب تضعیف انقلاب اسلامی نشد. حتی اگر همه اینها به قیمت رأی نیاوردن تو تمام شود. اصلا تو از ابتدا هم برای «رأی نیاوردن» آمده بودی نه رأی آوردن. وگرنه کیست که نداند با این حرف ها نمی شود رأی جمع کرد!
در هر صورت٬ ما بجای همه‌ی کسانی که باید بخاطر «رقابت پاک» از تو تشکر می‌کردند و نکردند٬ تشکر می‌کنیم. پرچمت بالا آقا سعید که هنوز برای ما «بزرگ پرچم‌دار گفتمان مقاومت» هستی
حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

به گزارش سایت حیات طیبه به نقل از سایت خبری رجا دکترسعید جلیلی دیشب ۲۵ خرداد یک ساعت بعد از اعلام رسمی نتایج یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای ستادهای مردمی خود حاضر شد و از تلاش های آنها تشکر کرد.

شب گذشته پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از حامیان دکتر جلیلی در ستاد انتخاباتی وی حاضر شدند تا دکتر جلیلی اولین سخنرانی خود پس از پایان انتخابات را در جمع آنها مطرح کند.

حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

چقدر بودند کسانی که ضمن ابراز لطف، با صراحت و قاطعیت می گفتند

«حمایت ما از شما تا وقتی است که با ولایت باشی».

جلیلی افزود: از این صراحت لذت می بردم و این، یک پیروزی بزرگ برای نظام است که این عده فقط حول محور ولایت دور هم جمع شدند. شبیه این را فقط در دوران دفاع مقدس می دیدیم.

حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ه گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، سعید جلیلی در پیام تبریکی به رییس‌جمهور منتخب، برای وی در جهت دفاع از آرمان‌ها و حقوق ملت ایران و اعتلا و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۶ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱ نظر

این روز ها موج تخریب دکتر سعید جلیلی خیلی گسترده شده.

دشمن را که کار نداریم دشمن است و کارش دشمنی اما از بعضی از دوستان دیروز بعید است.

آن هایی که 70 درصد سایت ها را اجاره کرده اند از هر بهانه ای برای تخریب دکتر سعید جلیلی استفاده می کنند.،مسخره اش می کند و به او تهمت میزنند.

از خبرهای تحریفی و تخریبی وتهمت های اینترنتی وشایعه هایی که برای دکتر سعیدجلیلی می سازند تا کندن پوسترهای سعید جلیلی و درگیری طرفداران رضایی با حامیان دکتر جلیلی اینها همه مصادیقی برای تخریب است که هر روزه شاهد آن هستیم.

دکتر سعید جلیلی2

خوب فهمیده اند،جلیلی تنها کسی است که اگر رای بیاورد آب خوش از گلویشان پایین نخواهد رفت.

حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳ نظر

بر اساس داده های نظرسنجی یک مرکز معتبر افکارسنجی کشور، چنانچه بعد از کناره گیری آقایان عارف و حدادعادل، کناره گیری و ائتلاف دیگری اتفاق نیفتد، انتخابات دومرحله ای خواهد بود و آقایان قالیباف و جلیلی به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

بر اساس نتایج این نظرسنجی که با پرسش از ۲۲ هزار و ۹۴۴ نفر از شهروندان ۳۱ استان ، ۸۲ شهرستان و ۲۲۵ روستا انجام شده، آقایان قالیباف، جلیلی، روحانی، رضایی، ولایتی و غرضی به ترتیب گزینه های اول تا ششم پاسخ دهندگان هستند.

مطابق داده های این نظرسنجی که پاسخ دهندگان آن از لحاظ جنسیتی ۵۲٫۲ درصد مرد و ۴۷٫۸ درصد زن و از لحاظ طبقه بندی سنی ۳۹٫۲ جوان، ۳۸٫۲ درصد میانسال و ۲۲٫۶ درصد بزرگسال بوده اند، چنانچه بعد از کناره گیری عارف و حداد عادل، ائتلاف یا کناره گیری دیگری اتفاق نیفتد، انتخابات دو مرحله ای می شود و قالیباف و جلیلی به دور دوم راه خواهند یافت.

همچنین تاکنون بیش از ۷۴ درصد مردم کشور آمادگی خود برای مشارکت در انتخابات را اعلام کرده اند که در این میان، استان های خراسان جنوبی و هرمزگان با بیش از ۹۰ درصد مشارکت و استان های قم ، گلستان، یزد و سیستان و بلوچستان با بیش از ۸۰ درصد، بیشترین مشارکت را دارد.

حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۶ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر