‪Google+‬‏

ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

ستاد مردمی حامیان سعیدجلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح می کنیم،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.شهید محمد علی جهان آرا....
حامیان دکتر سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
لطفا جهت حمایت از ما لینک وبلاگ ما را درسایت یا وبلاگ خود ثبت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۴۸ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است


بازخوانی وعده‌های اقتصادی-معیشتی روحانی/ حل ۱۰۰ روزه یا بررسی ۱۰۰روزه؟ + عکس

رئیس جمهور منتخب در دوران انتخابات مانند سایر کاندیداها، وعده‌هایی حول مسائل اقتصادی مطرح کرد که ازجمله آن‌ها، حل صد روزه بخشی از مشکلات اقتصادی است، اما هفته گذشته در جمع نمایندگان گفته که در صد روز اول قصد دارد مشکلات را بررسی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا با وجود اینکه طبق نظرسنجی‌های معتبر، مهمترین دغدغه مردم در انتخابات را مسائل اقتصادی و معیشتی تشکیل داده و حتی طبق نظرسنجی صداوسیما در ایام پس از انتخابات نیز اکثریت مردم از حسن روحانی بیش از هرچیز دیگر انتظار تحول در وضعیت اقتصادی و معیشتی خود دارند، اما این روزها بیش از آنکه به وعده‌های اقتصادی رئیس‌جمهور منتخب پرداخته شود، شعار سیاسی "اعتدال" و تبیین آن، آن‌هم به‌گونه "هر کسی از ظن خود"، مهمترین مساله‌ای است که از سوی اهالی رسانه بدان پرداخته شده و توجه بسیار ناچیزی به مساله اقتصادی می‌شود.

لذا در این مقال سعی شده است که بخشی از وعده‌های اقتصادی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در انتخابات 92 مورد بازخوانی قرار گیرد:

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در برنامه "با دوربین" و در تاریخ هشتم خرداد گفته که راه‌حل‌های کوتاه مدت یک ماهه و ١٠٠ روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولتش پیش‌بینی کرده و معتقد است که با این برنامه می‌توان در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی بود.

هم‌چنین وی در برنامه گفت‌وگو با کارشناسان در شبکه 4 سیما گفته که اصل تأمین مسکن ارزان برای جامعه ما و به‌خصوص نسل جوان، جزو برنامه‌های دولت "تدبیر و امید" است.

حامیان دکتر سعید جلیلی
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱ نظر

دریافت کلیپ صوتی فوق العاده زیبا و تاثیر گذار در مورد مرگ ...
به راستی که پشت سر شما جونده ایست شتابان، و آن مرگ است؛ از آن غافل نباش!
امیرالمومنین علیه السلام

حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

«آن «ربّنا»هایى که شجریان خوانده و در ماه رمضان قبل از اذان مغرب مى‌گذارند، یک کار هنرى است؛ یک کار حالى نیست؛ مناسب نیست که بعد از اذان، کسى بخواهد آن‌طور چیزى را بگذارد؛ نه، بعد از اذان، به نظرم مى‌رسد که همین صداى معمولىِ مسجدىِ ما بهتر و مناسبتر باشد.»

حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳ نظر

به گزارش جهان، "جواد فرهنگی" در صفحه گوگل پلاس خود نوشت: بانوی محجبه ای در یکی از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در فرانسه خرید می‌کرد؛ خریدش که تموم شد برای پرداخت رفت پشت صندوق. صندق‌دار یک خانم بی‌حجاب و اصالتاً عرب بود. صندوق‌دار نگاهی از روی تمسخر بهش انداخت و همینطور که داشت بارکد اجناس را می‌گرفت اجناس او را با حالتی متکبرانه به گوشه میز می‌انداخت. اما خانم باحجاب ما که روبنده بر چهره داشت خونسرد بود و چیزی نمی‌گفت و این باعث می‌شد صندوقدار بیشتر عصبانی بشه ! بالاخره صندوق‌دار طاقت نیاورد و گفت: «ما اینجا توی فرانسه خودمون هزار تا مشکل و بحران داریم این نقابی که تو روی صورتت داری یکی از همین مشکلاته که عاملش تو و امثال تو هستید! ما اینجا اومدیم برای زندگی و کار نه برای به نمایش گذاشتن دین و تاریخ! اگه می‌خوای دینت رو نمایش بدی یا روبنده به صورت بزنی برو به کشور خودت و هر جور می‌خوای زندگی کن!» خانم محجبه اجناسی رو که خریده بود توی نایلون گذاشت، نگاهی به صندق‌دار کرد… روبنده را از چهره برداشت و در پاسخ خانم صندوق‌دار که از دیدن چهرهٔ اروپایی و چشمان رنگین او جا خورده بود گفت: «من جد اندر جد فرانسوی هستم…این دین من است . اینجا وطنم…شما دینتون را فروختید و ما خریدیم.

برگرفته از وبلاگ میس طلبه بلاگ

رونوشت از :  zahedian.blog.ir
حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

محسن مخملباف که با فیلم جدیدش با نام «باغبان» در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، گفت: من پیروان بهائیت را در فیلم خود انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد. وی که در فیلم جدیدش به بهانه صلح و دوستی به مدح مذهب ضاله بهاییت پرداخته است، خطاب به ساکنان اشغالگر رژیم صهیونیستی گفت: شما را دوست دارم اما خواهش می‌کنم به ایران حمله نکنید چرا که حمله راه حل نیست بلکه وضع را بدتر می‌کند. ( خوب شد مخمل گفت وگرنه معلوم نبود چه بلایی سر ما می آمد، واقعا خیلی مردی که به خاطر ما با اسرائیل دوست شدی، دستت درد نکنه مخمل جون )

حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

images copy copy copyمدت هاست برنامه ها وسریال هایی بدون محتوای مفید که در آن ها هیچ اثری از فرهنگ مترقی اسلامی هم نیست در صداوسیما پخش می شوند به این بهانه که باعث جذب مخاطب می شوند و مردم را از پای سریال های ماهواره ای شبکه هایی چون فارسی وان و جم تی وی بلند می کنند.

نقدی بر نحوه ی رقابت صداوسیما با شبکه های ماهواره ای
حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۹:۵۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

گروه سیاسی ـ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال مصادف با 11 مرداد است و طبق روال ساعت 9 صبح فردای این روز مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری برگزار می شود که بعید به نظر می رسد برنامه دیگری در این روز برای رئیس جمهور پیش بینی شده باشد.


حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

http://s3.picofile.com/file/7453850963/ramazan.png

کاش این رمضــــــــــــــــان موعد فردا باشد         آخرین ماه صــــــــیام غم مولا باشد

میشود در شب قدرش به جهان مِِژده دهند        که همین سال ظهور گل زهرا باشد

حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر
حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۹:۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲ نظر

مراسم تقدیر از غلامعلی حداد عادل با عنوان «نکوداشت مرد تقوی و تدبیر» صبح امروز شنبه در حوزه هنری تهران با حضور شخصیت‌های سیاسی،‌فرهنگی و رسانه‌ای برگزار شد.

به گزارش رجانیوز، در این مراسم دکتر سعید جلیلی، آیت‌الله قرهی رئیس حوزه علمیه حضرت امام مهدی(عج)، علیرضا زاکانی، الیاس نادران، مهرداد بذرپاش، حمید رسایی، علی‌اصغر زارعی، حسین طلا، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری، کمال‌الدین پیرمؤذن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، مهدی چمران، پرویز سروری، مرتضی طلایی و مجتبی شاکری اعضای شورای شهر تهران، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، رضا طلایی‌نیک‌ کارشناس مسائل سیاسی، علیرضا قزوه از شاعران انقلاب اسلامی، سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، مهدی فضائلی مدیرمسئول انتشارات سروش، حضور یافتند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی دلیل حضور حداد عادل در انتخابات را تحقق مبانی نظری انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نیم قرن تلاش و تکاپوی آقای حداد در تحقق ارزشهای انقلاب قابل تقدیر است.

به گزارش فارس، سعید جلیلی با بیان اینکه بنده 4 سال پیش توفیق داشتم که از استاد عزیزم جناب آقای حداد کتابی را هدیه بگیرم اظهار داشت: آقای حداد در عرصه‌های مختلف مقالات ارزشمندی را نوشته و هر یک از این مقالات را به پاس ادب و بزرگداشت به استادی هدیه کرده بود و این کتاب به نظرم یک نماد و نمونه‌ای از یک عمر سلوک رفتاری آقای حداد است.
 
سعید جلیلی در مراسم نکوداشت غلامعلی حداد عادل
 
جلیلی ادامه داد: اگر امروز ما به احترام آقای حداد جمع شده و وی را شایسته احترام می‌دانیم، به خاطر این است که او عمری تلاش داشته تا به آن چه که مورد احترام این ملت است، احترام بگذارد که این فضیلت بزرگی است.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی به نیم قرن تلاش حداد عادل برای تحقق ارزش‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر می‌گوییم باید به نیم قرن تلاش وی  ادای احترام کرد این یک ادا نبوده بلکه یک همت جانانه و تکلیف بوده است.
 
وی با بیان اینکه این ادای احترام یک مبنای عمیق ارزش و منصفانه و عادلانه دارد، خاطر نشان کرد: می‌توان تلاش‌های استاد را در این سالها در سه محور تقسیم بندی کرد.
 
وی بر همین اساس افزود: اول تلاش شایسته آقای حداد در احترام به بزرگان این سرزمین و نگاه منصفانه‌ای است که از آن برخودار بود و از سوی دیگر اجازه نداد اگر فضایی در کشور غالب می‌شود در پرتو آن فضا برخی چهره‌های ارزشمند از یاد بروند.
 
جلیلی با تاکید بر اینکه حداد عادل در همین فضا بسیار تلاش کرد تا فضاهای شبه روشن فکری باعث نشود که چهره‌های انقلابی مورد غفلت قرار گیرند یاد آور شد: این اعتدال از ویژگی‌های بارز استاد حداد عادل است.
 
جلیلی با اشاره به محور دوم ادامه داد: آنچه که وی نسبت به تحقق آن همت گماشته است علم و ادب و دانش این کشور است که باعث شده وی بدون هیچ قیدی در این عرصه ورود کند.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب احداث دبیرستان فرهنگ، رشته ارتباطات و فعالیت در فرهنگستان از سوی حداد عادل اشاره کرد و افزود: او در عرصه‌هایی که احساس خلا کند به تنهایی در آن اقدام می‌کند.
 
سعید جلیلی در مراسم نکوداشت غلامعلی حداد عادل
حامیان دکتر سعید جلیلی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۹:۱۰ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر