‪Google+‬‏

ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

ستاد مردمی حامیان سعیدجلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح می کنیم،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.شهید محمد علی جهان آرا....
حامیان دکتر سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
لطفا جهت حمایت از ما لینک وبلاگ ما را درسایت یا وبلاگ خود ثبت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

پاسخی به نامه دختر امام

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ
در پی اعلام اسامی نامزدهای احرازصلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان قانون اساسی سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی فرزند حضرت امام خمینی(س) طی نامه ای به مقام معظم رهبری درخواست تجدیدنظر در تصمیم شورای نگهبان نمودند.
متن کامل این نامه بدین شرح است:
fffffff
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور محترم مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی آقای خامنه ای مدظله العالی
با عرض سلام و ارادت کامل،
همان روزی که تأئید امام بر رهبری حضرتعالی را از زبان ایشان شنیدم و همواره آن نظریه را در مواقع لازم بیان کرده ام تأئید صلاحیت برادر آقای هاشمی را هم شنیدم زیرا امام بعد از نام جنابعالی نام ایشان را هم ذکر کردند. خوشبختانه و به حق حضرتعالی مورد رأی خبرگان قرار گرفتید ، لذا لزومی نمیدیدم تا ذکری در این مورد از ایشان به میان آورم. اما متاسفانه امروز که می بینم شورای نگهبان دست به رد صلاحیت ایشان برای ریاست جمهوری زده است، خواهرانه تذکر می دهم که این کار هیچ معنایی جز فاصله انداختن بین دو یار امام و بی توجهی به شوق و اقبالی که مردم کوچه و خیابان به نظام و انتخابات پیدا کرده است ندارد.
من مدعی نیستم که آقای هاشمی امروزی همان فرد دیروزی است زیرا این تغییرات در تک تک مردم در گذر زمان رخ داده است «وَمَا أُبَرِّىءُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ» اما جدا شدن تدریجی شما از هم بزرگترین لطمه ایست که به انقلاب و نظام وارد میشود چنانچه امام همیشه میفرمودند: این دو وقتی با هم باشند خوبند.
خواهشمند است در این امر مهم دخالت فرمائید و نگذارید که یک حرکت همه تلاشها را خراب کند و نشان دهید که چرا امام میفرمود : « ولایت فقیه برای آن است که نگذارد هر کس هر کاری دلش می خواهد بکند و ولایت فقیه می خواهد جلوی دیکتاتوری را بگیرد » خواهش میکنم فلسفه وجودی ولایت مطلقه فقیه را یک بار دیگر عینّیت ببخشید اطمینان دارم که این درخواست زبان حال بسیاری از دلسوزان نظام است که نگران وضع ایران اسلامی هستند و دلشان برای شنیدن طنین وحدت و همدلی در این کشور می تپد.

ارادتمند۹۲/۲/۳۱
زهرا مصطفوی

پایگاه حامیان دکتر جلیلی در چهارمحال وبختیاری:

خانم مصطفوی گفتید که اقدام نکردن آقا باعث جدایی این دو یار امام از هم میشود وگفتید که امام گفتند این دو وقتی با هم باشند خوبند اما نگفتید که چرا این حرف ها را زمانی که آقای هاشمی نامه ی بدون سلام به آقا مینوشتند نگفتید و همچنین نگفتید که باعث اصلی این جدایی خود آقای هاشمی بود نه کس دیگر.

خانم مصطفوی شاید یادتان رفت در ضمن اینکه فرمودید آقا وجناب رفسنجانی دویار امام هستند بگویید که یکی از اصلی ترین اهداف امام نابودی اسرائیل بودی ویکی از اصلی ترین اهداف آقای رفسنجانی صلح با اسرائیل...

ایشان(آقای رفسنجانی) خودشان فرمودند:ما با اسرائیل سر جنگ نداریم و به نوعی این ما را در مقابل آن هایی قرار دادند که امام و آقا جزوشان و رهبرشان بودند،پس این جدایی را خود آقای رفسنجانی کلید زد.

شما گفتید که آقای رفسنجانی تغییر کرده اند اما نگفتید چقدر...

شما از دیکتاتوری سخن گفتید اما نگفتید که دیکتاتوری یعنی کسی یا کسانی به پاس سوابق گذشته جلوی تمام قانون بایستند.

گفتید که با آمدن آقای هاشمی مردم کوچه وخیابان به نظام وانتخابات شوق واقبال پیدا کردند در حالی که این شوق اقبال از ابتدا بوده وتا هست نیز انشاء الله چنین خواهد بود(آمار گواه است که این شوق اقبال مردم هرساله بیشتر میشود.)

گفتید امام گفت ولایت فقیه برای جلوگیری از دیکتاتوری است اما نگفتید که حمایت آقا و امام از شورای نگهبان هم جلوگیری از دیکتاتوری است.

خانم مصطفوی راستی شما که اینهمه از سخنان امام می گویید آیا ایشان نگفتند که هرکس بگوید نظر شورای نگهبان کذاست مفسد است؟وآیا ایشان نگفتند میزان حال فعلی افراد است؟

خانم مصطفوی آیا این ادعایی که شما درمورد نظر امام در مورد رهبری آقای رفسنجانی گفتید را جز خود شما و آقای رفسنجانی کسی دیگر هم تایید می کند در حالی که اکثر علما و بزرگان نزدیک به امام بارها در مورد آقا(امام خامنه ای شنیدند) که امام فرمود ایشان شایسته ی رهبری هستند.

والسلام.

حامیان دکتر جلیلی در استان چهارمحال وبختیاری

۹۲/۰۳/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
حامیان دکتر سعید جلیلی

نظرات  (۱)

۰۵ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۳ محمد علی خالدی
باسلام.ادرس وبلاگ کَکایل همدل (حامیان دکتر جلیلی در لردگان)mhmdkh.blogfa.comلطفا لینک کنید
باتشکر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">