‪Google+‬‏

ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

ستاد مردمی حامیان سعیدجلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
ستاد حامیان دکتر سعیدجلیلی

بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح می کنیم،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.شهید محمد علی جهان آرا....
حامیان دکتر سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری
لطفا جهت حمایت از ما لینک وبلاگ ما را درسایت یا وبلاگ خود ثبت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

یک تفاوت ملموس بین احمدی نژاد و روحانی

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۴ ب.ظ

دفتر امور رسانه های رئیس جمهور منتخب در روزهای گذشته با صدور اطلاعیه ای که در بردارنده بخشی از سخنان دکتر روحانی نیز بود، از همگان خواست تا از گمانه زنی درباره اعضای کابینه آینده خودداری کنند.

به گزارش بولتن نیوز، در این اطلاعیه بخشی از اظهارات رئیس جمهور منتخب در دیدار وی با علما و روحانیون به این شرح آمده است که "برخی امروز با گمانه زنی‌ ها هم خود و هم دیگران را خسته می ‌کنند و گاهی هم توقعات نابجا در جامعه به وجود می‌ آورند و گاهی برخی از سخنان و گفتارها خیلی با اخلاق اسلامی سازگار نیست ، رسانه ای کسی را به عنوان کاندیدای یک وزارتخانه معرفی می ‌کند، رسانه ا‌ی دیگر آن را نقد می ‌کند، رسانه ا‌ی دیگر نیز برای او شرط و شروط می ‌گذارد، این جز خستگی ذهنی و فکری چیز دیگری نخواهد داشت".
همچنین بخش دیگری از سخنان دکتر روحانی در همایش افق رسانه نیز مورد اشاره قرار گرفته است که گفته بود: برخی رسانه ها گمانه زنی هایی در خصوص افراد کابینه آینده مطرح کرده اند که به صراحت می گویم اینها صرفا گمانه زنی است و نسبت به هیچ فردی از اعضای کابینه هیچ تصمیم گیری نشده است.
این اطلاعیه تصریح کرده است که علیرغم اظهارات شفاف و صریح رئیس جمهور منتخب، متاسفانه برخی افراد و رسانه ها با گمانه زنی های نادرست، هم اذهان عمومی را مشوش می کنند و هم زمینه توقعات نابجا را دامن می زنند. از همگان، اعم از شخصیت ها و رسانه های محترم درخواست می شود، گمانه زنی ها درباره ترکیب دولت یازدهم و کمیته ها و کارگروه های بررسی کننده در این زمینه را متوقف کنند و اجازه دهند رییس جمهور منتخب با دقت و آرامش بررسی های خود را در مهلت مقرر قانونی به فرجام رساند.
این توقعی کاملا معقول و منطقی است که سیاسیون و رسانه ها کمتر از یک ماه دیگر صبر کنند تا ترکیب کابینه جدید و همکاران رئیس جمهور منتخب رسما اعلام شود.
متاسفانه عطش حرف زدن در بین سیاسیون کشورمان مشکلی دامنه دار و عمومی است که عوارض و اشکالات زیادی نیز ایجاد کرده و بعضا باعث درز مسائلی شده که قرار نبوده است، علنی شوند. از سوی دیگر گاها برخی اظهاراتی که عدم بیان آنها نیز هیچ نقصان یا خلائی را باعث نمی شده است، به صرف طرح در رسانه ها باعث مشکلات بزرگ در عرصه و فضای عمومی جامعه شده است.
یقینا یکی از دلایل اظهارنظرهای بی مورد برخی مسئولان میل به خودنمایی مسئولانی است که دوست دارند دیگران فکر کنند که آنها از همه امور مطلع هستند. البته برخی از اظهارنظرها نیز کاملا حساب شده و با هدف طرح نام برخی کسانی است که فکر می کنند شایستگی قرار گرفتن در فهرست کابینه یا همکاران رئیس جمهور منتخب را دارند، اما ممکن است وی اسم ایشان را فراموش کرده باشد!
اما در ورای این مسائل یک نکته جالب نیز وجود دارد.

نگارنده و عمده کسانی که این مطلب را می خوانند اهل رسانه و شاید هم فعال رسانه ای یا سیاسی هستند. خود ما بهتر از هر کس دیگر می دانیم که در سال های گذشته به اسم انتقاد از دولت، با محمود احمدی نژاد و دولتش چگونه رفتار کردیم و چه هجمه های رسانه ای و سیاسی که علیه وی به راه نیافتاد.
آن همه انتقاد کردیم ولی خداوکیلی این را هم بگوییم که دکتر احمدی نژاد اگر چه بعضا در برابر این فضاسازی ها لب به اعتراض و انتقاد هم گشود، اما در مقایسه با دکتر روحانی که هنوز رسما در مصدر امور قرار نگرفته و حداقل سه بار خودش و چند بار نیز اطرافیان و همکارانش نسبت به گمانه زنی ها درباره کابینه اعتراض کرده اند، باید بگوییم که احمدی نژاد خیلی صبور بود.

نظرات  (۱)

سلام
این مطلب هم در همین زمینه است:
http://www.afsaran.ir/site/click/278613?url=http%3A%2F%2Fwww.dolatemazloom.blogfa.com%2Fpost%2F19
وقتی خیابان ها بسته شد!
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">